زهرا زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

زهرا فرشته کوچک من

من خودم بلدم. خودم و خودم

1391/2/5 9:44
نویسنده : فاطمه
248 بازدید
اشتراک گذاری
با دیروز سه روزه که من پی پی خودم رو میگم و وقتی که وقتش شد شلوارم رو در میآرم و میرم دستشویی و دمپایی هامو میپوشم و البته در رو هم میبندم و تنها هم باید باشم. بعد که کارمو کردم مامان رو صدا میزنم و با خوشحالی باهاش بای بای مکینم و آب میریزیم  و میره ...

الان خیلی احساس افتخار میکنم و از اینکه میتونم به تنهایی این کار رو بکنم خیلی خوشحالم. مامان و بابا هم خیلی منو تشویق میکنند.

برای همین وقتی میرم دستشویی دیگه بیرون نمیآم و هی میخوام دوباره یه کار دیگه بکنم که نمیشه و آخرش معمولا بعد از یه رده دقیقه با گریه از دستشویی میآم بیرون. خوب دوست دارم باز هم اونجا باشم دیگه...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

الهام مامان لنا
27 اردیبهشت 91 0:42
ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 1:14
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاالله که همیشه شاد باشی و سالم .120 ساله شی
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 1:53
سلام عزیزم تولدت مبارک
عمه آتنا
27 اردیبهشت 91 6:38
زهرا جون تولدت مبارک
مامان فافا
27 اردیبهشت 91 12:07
عزیزم تولدت مبارک
مامان علی خوشتیپ
27 اردیبهشت 91 12:58
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
یاس نقره ای
3 مهر 91 1:49
سلام.ماشاالله دختر خیلیییی نازی دارید. با اجازه ما لینکتون کردیم. خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگر دوست داشتید ما رو به دوستاتون اضافه کنید.
مامان حسین جون
27 اردیبهشت 92 19:50
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ تولدت مبارک عزیزم ایشالله120 ساله بشی
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
27 اردیبهشت 92 22:53
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
شبنم
31 شهریور 92 0:45
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک