زهرا زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

زهرا فرشته کوچک من

خونه رو سیاه پوش کردیم آخه محرم شده

1390/9/23 9:56
نویسنده : فاطمه
181 بازدید
اشتراک گذاری
من و مامانی خونه رو برای محرم آماده کردیم. راستش خیلی چیزی نداشتیم که به در و دیوار بچسبونیم من هم سر بند یا مهدی و شال مشکیم رو دادم که بزنه به در، البته تا روز عاشورا قرض دادم بهشون چون روز عاشورا باید خودم ازشون استفاده کنم.

یه پرچم مثلثی مشکی هم خریده بودم (کوچولو) که بزنم روی چوب و با خودم ببرم مجلس عزا. که فعلا اجازه دادم بزنند روی در خونمون. بعضی شب ها هم سه نفری میشینیم زیارت عاشورا میخونیم. یعنی بابا میخونه و من جلوش اداش رو در میارم. سینه زدن رو هم یاد گرفتم . البته اذان هم بلدم بگم. وقتی تلویزیون اذان میگه من هم دستم رو میذارم رو گوشم و اذان میگم.

خدا یا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)